småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dimma, regn och gråtrist väder!

Publicerad 2008-03-12 09:54:18 i Allmänt,

Tänkte bryta den senaste trenden. Dvs att jag skrivit inlägg varannan dag... Se och häpna - inlägg två dagar i rad! WOW!

Borde vara ute på gården just nu. Den behöver röjas efter att tre tallar togs ner för 2 dagar sedan.
Risigt värre!!!
Ändå var han schysst och tog med alla stora grenar härifrån. Kvar är en massa barr och en del småkvistar och så. Tillräckligt för en massa städning och ett lass med släpkärra men inte mer. Skönt ändå.

Problemet är att det spöregnar ute. Inte bara grått och kallt alltså utan riktigt blött också! Inte kalasväder direkt.
Lillebror är visserligen friskförklarad från lunginflammationen, men den har ersatts av en förkylning. Följden är att jag definitivt inte tänker ta ut honom i detta väder! Hade nog inte velat ta ut honom om han varit fullt frisk heller för den delen.
Städningen får vänta.
Jag struntar i att det ser ut som det gör på tomten under de här regninga dagarna.
Det är ändå på baksidan och grannarna är borta...

Städar på lördag när släpkärran är här. Skräpet är rätt samlat på en begränsad yta i vilket fall.
">

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-03-12 10:03:56

http://enlitentax.blogg.se/1205311548_tvling_vinn_en_mobils.html
Hej!
klicka på länken om du vill vara med och tävla om en söt mobilväska

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela