småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Blidde ingen pulka...

Publicerad 2008-03-24 22:24:57 i Allmänt,

Inte denna helg.
Trodde det skulle bli tid till det.
Men inte då...
Har varit underbart väder (lite kallt kanske...). Så det har inte varit problemet.
Det har liksom bara inte blivit av.
Ingen tid över, typ...
Ja, jag vet. SAMVETE!!!

Istället har vi tittat på grillar.
Ja! Kolgrillar.
Ja! Såna man har ute.
NEJ! Det är INTE för tidigt.
Tror vi bestämt oss. Plånboken kommer snart fram.

Sedan har vi blivit "trådlösa" också.
Har bara stationär dator men kör även TV via modemet.
Lite jobbigt med ALLA apparater i samma rum.
Nu är problemet ur världen.
Datorn i eget rum HURRA!!!!
">

Kommentarer

Postat av: mikk

Publicerad 2008-03-24 22:34:10

Man blir aldrig för stor för pulka, jag är femton och äääälskar det, haha! :D

Postat av: lisa

Publicerad 2008-03-24 22:34:41

kika gärna in på min blogg! (:

Postat av: Linnéas skafferi

Publicerad 2008-03-26 10:32:14

Så underbart med sommar och grillning! Uj så man längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela