småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så var veckan över

Publicerad 2008-06-16 00:22:20 i Allmänt,

Det blev ett intensivt veckoslut.

Började med att jag jobbade en dag extra. Skulle ha varit ledig i går, men tog ett extra pass så att en kollega fick vara ledig.
Sedan passade jag och maken på att gå ut på kvällen. Vi har inte varit ut tillsammans på hur länge som helst. En gång tidigare i år bara. Om man inte räknar vår bröllopsdag, då blir det två gånger tidigare i år...

I dag har vi mest slappat hela familjen, hur skönt som helst. Mormor (min mamma) var hemma hos oss och var barnvakt igår kväll och hon var kvar tills idag. När storebror vaknade gick han in till henne och lät oss sova vidare en stund. UNDERBART!!!
Tror aldrig det hänt tidigare!!!
Att vi har fått sovmorgon tillsammans det vill säga. Jag och maken. Inte sen barnen kom! Hade glömt bort hur det kändes...
Hi hi. Tack mamma!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela