småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Data support

Publicerad 2008-06-30 23:31:38 i Allmänt,

Vår bärbara har ju total kajkat!
Alla små internet program har försvunnit.
Ni vet de där som gör surfandet värt tiden.

Adobe acrobat, flash player, javascript.

Som sagt, inte helt oväsentliga saker med andra ord.
Problemet är väl inte så mycket att de försvunnit som att det inte går att ladda ner dem igen...
Otroligt men sant!

Måste vara nåt virus som spökar. Jag tar heller inte in information ordentligt när jag känner mig krasslig... ;)

Skämt åsido.
Det är helt sanslöst vad det ställer till det.
Burken är HELT värdelös.
Det går inte ens att komma in på hotmail.
Varför?
Inloggnings sidan går inte att få fram på skärmen...

Slå den om ni kan!

Min bror ska tack och lov komma och rädda burken från mig.
Ja, jag kommer ju att kolla om det kan växa vingar på datorer annars, fanskapet är helt chanslöst - jag lovar!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela