småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bloggtorka

Publicerad 2008-06-16 00:04:10 i Allmänt,

inne, och ösregn ute...

Har inte bloggat på nästan en vecka!
Lite dåligt samvete, men inte mycket.

Jag hade en liten, men ändå ständig, läsarkrets en gång i tiden.
Nu verkar de ha glömt mig, bytt inriktning, lessnat och gått vidare...
Inga läsare, ingen kreativitet...

Visst, det kan vara statistik verktyget som ljuger för mig. Det verkar ju som att mina besökare försvann samtidigt som jag bytte till nya plattformen. Kanhända...
Lämna lite kommentarer så att jag vet att ni finns kvar i så fall...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela