småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Åter från bvc.

Publicerad 2008-06-16 12:57:41 i Allmänt,

Har varit på bvc med lillebror.
Han hade inte gått upp i vikt som han skulle förra besöket så vi var där på en extra vägning.
Helt ok!
Inga problem!
Dippen på kurvan förra gången var amningspuckeln plus att han hade börjat krypa så mycket mellan besöken.
Inte för att jag var orolig.
Inte det minsta.
Han är så rund och go. Och han äter med en strålande aptit för det mesta. Till och med när han är sjuk...

Men det var ändå skönt att få bekräftat att han växer som han ska.

Storebror däremot känns fortfarande slö. Det har han gjort sen febersjukan för en månad sen. Och inte har det blivit bättre sedan han var sjuk förra veckan...
Vi ska lämna in ett urinprov på honom och se om det visar något.
Hoppas nästan att det ska visa att han är sjuk...
Då kan man ju åtminstonde börja leta orsak och hitta en kur som funkar. Som läget är just nu länns det bara inte riktigt bra, men ingen kan säga varför.
Han är ju frisk... Dvs feber och symptom fri.
Ja, förutom att han känns slö...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela