småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

SEMESTER!!!!

Publicerad 2008-07-19 15:05:15 i Allmänt,

Härliga!
Underbara!
Ljuvliga!
Ledighet!!!

Jag har i och för sig inte varit tillbaks på jobbet så länge att jag är helt slutkörd.
Och jag har ju bara jobbat halva veckor hittills.
Men det är nu jag ska ladda för ett helt år av heltidsarbete.
Ett år av att bara träffa barnen korta stunder på morgon och kväll.
Ett år av att önska jag hann med mer.
Mer med barnen.
Mer med maken.
Mer över huvud taget.

Men det är då det!

Nu är det slappa som gäller.

Nu ska jag njuta av att hela familjen är samlad och kan göra roliga saker.
Grilla så ofta det bara går.
Åka på utflyjter med barnen.
Picknick i det gröna.
Djurparkspremiär!!!
(Hoppas giraffbebisarna fick storebrors nappar...)

Och så mycket mer.
Massor av roiga och nödvändiga projekt hemma också.
Bara vi hinner med något varje dag så kommer jag att vara helnöjd.

Nu vill vi ha sol och värme för hela slanten, tack.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela