småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Natti natti...

Publicerad 2008-07-24 00:05:44 i Allmänt,

Nu är det dags att sussa.
Vi ska överraska killarna i morgon.
Djurparken nästa!
De kommer att bli super lyckliga.

Ja, två av dem i alla fall.
Lillebror hänger mest med, ser ofta lite undrande ut men tar det med ro.
Bonusgrabben och storebror kommer dock att bli saliga när de inser att vi ska på stor utflykt.

Bäst att jag också går och lägger mig med andra ord.
Det kommer nog att ta på krafterna om jag ska hålla jämna steg med mina vildbassar.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela