småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sov så sött

Publicerad 2008-01-06 23:49:13 i Allmänt,

Nu sover hela familjen. En trött storebror somnade för flera timmar sedan. En trött sambo har gått och lagt sig med tanke på arbetsdagen imorgon. En envis bäbis har äntligen somnat och kommer förhoppningsvis att sova tills imorgon bitti... Man kan alltid hoppas...

En liten lugn stund för mamma och sedan i säng...

Min vecka kommer att bli kämpig!!!
Full rulle här hemma!!!

Båda barnen hemma och massor av packning att sysselsätta mig med - som att jag skulle få en lugn stund med mina killar i full fart....

Skämt å sido, nu närmar sig slutspurten. Huset är vårt 15:de och flytten sker 19:de. Bara att kavla upp ärmarna och packa järnet!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela