småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nedräkning pågår...

Publicerad 2008-01-07 12:34:45 i Allmänt,





Jag vet, Jag tjatar... Men nedräkning pågår för fullt.

Om 8 dagar, endast!!!, har vi köpt vårt hus (15/1).... fniss...

Om 12 dagar, hjälp, går flyttlasset (19/1).

Jag bara undrar. Hur ska vi hinna?????

Det fixar sig - jag vet. Midnattspackning sista dagarna om det kniper!!!

Fjärilar i magen!!! Jag vill flytta NU!!! Det har jag sagt sedan november. Men nu närmar det sig minsann!!

HURRA!!!
YIEPPIIEEE!!!
TJI HO!!!!
HURRA igen !!!!
">

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2008-01-07 12:47:14

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.
du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela