småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hur många kartonger får plats i en kundvagn...?

Publicerad 2008-01-03 18:49:19 i Allmänt,





En fråga jag fått svaret på nu. 8 om man ska ha en chans att syra eländet också!

Snömodd, på gränsen till plusgrader och snöfall - LYSANDE!!!

Precis vad jag önskade mig när jag åkte och hämtade bananlådor själv!

Det är inte helt lätt att hämat bananlådor måste jag erkänna. I alla fall inte om man måste gå in i affären för att få dem och sedan ta ut dem genom kassan!!! Tur att det inte var allt för många kunder där när jag kom.

Inte nog med det... Jag var tvungen att parkera en bit från entrén också - bara för att göra det hela ännu bättre.

Som tur är lägger de i alla fall undan lådorna åt oss så att vi slipper slåss om dem...

Straffet för bäbisfri tid...? Nej, riktigt så illa är det verkligen inte. Snarare så att jag var tvungen om vi skulle hinna få några idag...






 
">

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2008-01-03 19:01:53

Usch, vad omständigt det lät att få tag på några kartonger, stackare. Du får trösta dig med att ha det gjort :) Ska ni flytta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela