småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hmmm, att vara eller inte vara....

Publicerad 2008-01-08 15:04:43 i Allmänt,

det är frågan för stunden...

Att gå igenom garderoben är alltid "spännande". Kommer jag att använda kläderna när de väl passar igen eller inte? Det är stora frågan för dagen!

Jag har en hel del kläder hängandes från "tiden före barnen". Tveksam om jag kommer att kunna ha dem någonsin! Med tanke på att kroppen förändras på alla möjliga sätt när man får barn, så är det kanske inte troligt att alla tidigare kläder kommer att passa oavsett vikt...

Jag hittar faktiskt en del guldkorn också. Det är kul!

Flytten är ett tillfälle att rensa - visst - men jag kan inte hä iväg allt. Jag menar tänk om. Visst sägs det att hoppet är det sista som dör...?
">

Kommentarer

Postat av: Trixie

Publicerad 2008-01-08 15:17:01

Det är alltid kul att hitta fynd i sin egen garderob.
Kolla i min blogghjälp på min blogg om du vill ha lätta tips till hur man ändrar designen på bloggen och gör den mer personlig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela