småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fullt krig!!!

Publicerad 2008-01-11 16:44:18 i Allmänt,

Kanske inte helt ovanligt med en i trotsåldern hemma!!! Men likafult superjobbigt!

Idag fick mamma nog!!! Efter ett lååååångt uppehåll pga jättestora protester togs blöjan av!

Ja, det är storebror vi talar om... Jag vet att ha när väl gammal för blöja enligt många, men sånt är livet.

Det började när jag väntade lillebror och blev värre när lillebror väl kommit. Han VÄGRADE ens försöka med potta/toalett. Bara blöja duger.

Idag sa han blöja oavbrutet i närmare en timme innan han gav sig! Jag vann första ronden! Sedan lyckades han på toaletten en gång. Jag vann andra ronden.

Nu SKA HAN HA TUTTEN!!!!! Lillkillen har gett sig den på att vinna en rond idag!

Han får nog tutten ändå, man ska inte vara girig och han har fortfarande ingen blöja på....
">

Kommentarer

Postat av: L i n d a . B l o m

Publicerad 2008-01-11 16:52:55

Var med och tävla om en supersöt party väska! : )

http://lindaslya.blogg.se/1200015783_lindas_andra_tvling.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela