småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Full rulle

Publicerad 2008-01-14 21:34:13 i Allmänt,

hela veckan lång... Kommer säkert att ha fullt upp hela veckan med flytten och allt.

Frågan är om det kommer att bli något bloggande alls.

Har i alla fall beställt bredband till huset idag! Hurra, det funkar! Tyvärr ska allt ha en sån leveranstid. Att det ska vara så svårt att "trycka på en knapp"!



Vi kommer att bli utan internet i åtminstonde 5 dagar!!! Hur det nu ska gå - beroende som jag är!!! Hmmm, får väl sysselsätta oss med upp packning och städning av gamla lägenheten under tiden...

Tur att åtminstonde barnen är för små för att använda sig av internet. Hade de varit äldre så kan jag tänka mig vilket tjat det skull blivit... Vi får se, jag kanske "våldgästar" någon vänligt sinnad vän med bra uppkoppling...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela