småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sjuklingarna är nattade

Publicerad 2008-02-26 21:25:33 i Allmänt,

Skönt för mina små älsklingar att få sova. Eller, jag hoppas i alla fall att de får sova. Storebror har vaknat två gånger redan, på en timme. Bådar inte gott för natten. Han är sjöblöt stackarn, måste byta i sängen åt honom i morgon.

Vi ska prova ha myskväll så här mitt i veckan. Chips, dip och film. Allt framför sovrums tv:n. Vad gör man inte för att ladda batterierna... Fantastic four Nr 3. Ja, jag vet - förutsägbart. Men det är vad man orkar med när ungarna envisas med att vara så sjuka att jag mår illa av oro!!!

Hoppas på friskare fortsättning...
">

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-28 20:44:01

Det kommer friskare tider,var så säker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela