småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Gårdagens kommentarer

Publicerad 2008-02-29 23:09:36 i Allmänt,

Rekordmånga för mig. Hurra!

Vill bara säga tack för visat intresse.

Jag tror också att det kommer friskare dagar.
Saknaden av svenska alfabetet kan bli stor när man är utomlands, Vet hur det känns efter en längre vistelse i sydeuropa för ett antal år sedan... Kan bli svårt att få fram vad man menar.
Verktygsincidenten kan klassas som rolig händelse tycker jag. I alla fall så här i efterhand...
Tack för bloggtipsen.
Och NEJ jag vill inte namnge någons kn... docka! Inte riktigt min grej! Betackar mig för sådana kommentarer och tog därför bort den!
">

Kommentarer

Postat av: Maria-Therese

Publicerad 2008-02-29 23:19:41

Halloj!
Ja, jag har faktiskt läst din blogg ngr gånger, kanske mest för att man kollar på det som är aktuellt för en själv. Allt som har med "småbarn" att göra drar mina ögon till sig nu sedan jag själv blev mamma :) En 4, 5 månaders Joel har jag, som precis lärt sig sitta själv! :o) Voila! ha en skön helg! Hoppas dina småttingar blir friska snart!

/Maria-Therese

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-02-29 23:20:39

Hur många besökare fick du då? :)
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela