småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Blogga lugnt!

Publicerad 2008-02-28 19:44:58 i Allmänt,

Kollade statistiken härmomdan. 21 unika besökare, bara sådär. Jätteskoj!

Dessutom hade någon varit in på bloggen innan jag lagt ut något för dagen. Också superkul!

Har funderat till och från på det där med besökare på bloggen. Har haft flyt några gånger och hamnat på portalen. Kul - men hur får man fler trogna besökare?
Några tips och idéer?

Kanske det bara är så att det inte är tillräckligt kul, intressant lockande...?

Hmm.
Ääh. Skriver för min egen skull och tänker fortsätta med det.

Välkomna hit om det passar.
Slipp om ni har annat för er!
">

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-28 19:47:35

om du vill ha fler läsare är ett tips att kika runt bland andra bloggar och vara aktiv där. typ ge kommentarer på sånt som intresserar dig ochs ådär. men inte bara för att du ska skriva utan för att du faktiskt tycker så :)

Postat av: Izabelle

Publicerad 2008-02-28 19:50:12

Ett tips är att kommentera andra bloggar så du sprider din länk :)

Postat av: LieMie svarar

Publicerad 2008-02-28 19:52:52

Skriv om det du tycker om och inget annat. Tillslut hittar människor med liknande intressen din blogg och då är det ju fylld av det de vill ha. :P
Ha en trevlig kväll. Mvh LieMie

Postat av: HELENASCITY

Publicerad 2008-02-28 19:53:25

rösta på HELENASCITY i min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela