småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bäbismat

Publicerad 2008-02-18 19:09:07 i Allmänt,

- gröt om man ska vara noga.

Helt otroligt vad gröt kan vara kladdigt! En vrålhungrig bäbis nöjde sig minsann inte med mamma i eftermiddag. Nej, gröt skulle det minsann vara. Överallt visade det sig. Riktigt överallt. På golvet, bordet ansiktet, håret, kläderna jag blir inte förvånad om det börjar krypa fram ur hörnen senare... Tror faktiskt lite hamnade i magen också...

Supernöjd kille som tittade sig om hela tiden. Skrek om det inte gick tillräckligt fort men vände bort huvudet för mer spännande utsikt hela tiden. Blev en kapplöpning av det hela. hinner jag få in skeden innan munnen försvinner ur sikte...?

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela