småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oj vad han kan!

Publicerad 2008-12-07 19:43:46 i Allmänt,

Lillebror går nästan mer än han kryper nu. Det är så härligt att se när han ostadigt tultar fram. Man ser att det är ansträngande och att balansen bara är med precis så att han tar sig fram. Så fort han blir ditraherad så dimper han ner på baken. Gounge!!!

Är hemma efter att ha lämnat bonusgrabben hos hans mamma. Nu är det dags att natta barnen och sedan ska vi försöka bära lite möbler.
Det kanske låter konstigt, men jag ser verkligen fram emot att få kånka soffan. Fast egentligen är det inte själva kånkandet jag ser fram emot. Snarare att få den där jag vill ha den!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela