småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fredag

Publicerad 2008-12-05 08:41:06 i Allmänt,




Äntligen fredag.
Ska jobba idag och sedan vara ledig i fyra dagar. Alltså en extra ledig dag nästa vecka också. Härligt med kompledigt inför jul. När julen väl sätter igång så är det så mycket att göra att men knappt märker att man jobbar några extra timmar per dag. Det är faktiskt en rolig tid att jobba. Fart hela tiden och massor med sälj. De flesta kunder är också rätt tålmodiga när julen närmar sig, trots att det brukar var köer och de får vänta. Kan vara för att det är så överallt och de vet att de inte har något val.

Idag kommer bonusgrabben. Maken ska iväg på kontorsinvigning med jobbet ikväll så mormor (min mamma) kommer och är med barnen tills jag slutat. Ja, hon sover faktiskt över så att jag ska kunna hämta maken i kväll/natt..

Dags att jäkta iväg. Ska stax åka till jobbet.
Ha en härlig vinterdag alla pigga.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela