småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Verkligen dags att sussa!!!

Publicerad 2008-08-18 00:00:49 i Allmänt,

Tittar på kockan...
Får nästan panik!!!

Oj oj oj

Lillebror vaknar nog vid fem snåret och tror/tycker/anser/tvingar mig till att det är morgon....
Brukar sällan eller aldrig hålla med honom men det spelar ingen roll...
Han är vaken och vill ha sällskap...

Det är nog den enda stora nackdelen med att vara småbarnsförälder. Förlorad sömn.
Det enda jag kan sakna med att bara vara vuxna i hemmet.
Kommer säkert på andra tankar när killarna kommer upp i tonåren och aldrig vill stiga upp på mornarna...
Vi får väl se.

I vilket fall så säger jag godnatt till alla er natugglor som väljer att surfa vidare.
Kommer antagligen att tala om ifall jag hade rätt om lillebror...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela