småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vår lilla sjukling.

Publicerad 2008-08-01 23:52:12 i Allmänt,

Dags igen.
Det har ju gått tvåveckor sen sist...
Vilken följetong...

Storebror har feber.
Förvånad?
Nej, inte jag heller...

Han har varit frisk.
Inte snuvig eller nåt.
Slog till med 39,6 innan han gick och la sig.
Det kom under födelsedagsfirandet för bonusgrabben.
Tack för den då!

Har börjat misstänka myggbetten!
Vet att det låter konstigt, men så är det.

Förra febertoppen varade från fredag till söndag med en maxtemp på 40,6°!!!
Två dagar innan febern bröt ut fick han ett myggbett i pannan som blev stort som ett halvt ägg. Och då pratar jag inte om vaktelägg direkt...
Den här gången fick han ett bett på magen i onsdags som var rätt stort på en gång.
Snart kommer jag att kräva allergi koll på pojken!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela