småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sovdags...

Publicerad 2008-08-05 20:51:11 i Allmänt,

Vår tanke är att barnen ska sova kl åtta.
Det innebär att nattning påbörjas vid halv åtta.
Det är alltså tanken...

I praktiken är båda barnen fortfarande vakna.
Hmmm.
Ok, bäbisen styr jag inte över. Han envisas fortfarande med att bestämma sina egna tider, allt från vila på dagen till mat mitt i natten.
Tre åringen?
Ja, som sagt tanken är...
Han har sommarlov i kropp och själ.
Somnar sent och sover ut på morgonen...

Vuxentid?
Nej, inte så mycket. Men mysiga charmtroll det har jag...
">

Kommentarer

Postat av: jovi

Publicerad 2008-08-06 14:49:47

jasså okej, va mysigt! älskar barn:)

hur gammal är du da?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela