småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Slö och slapp dag...

Publicerad 2008-08-07 19:30:28 i Allmänt,

Det var vad det kändes som redan i morse...

Men skam den osm ger sig.

Lite har vi fått uträttat idag...
Jagat slang till en saft maja... Helt omöjligt att få tag på - upplysningsvis!!!
Varit till BVC på ett års koll med lillebror
Vikt tvätt
Tvättat mer... Tar aldrig någonsin slut - ny laddning väntar redan på sin tur...
Hängt upp en rullgardin till storebror. Alldeles för ljust i hans rum. Plus en massa otäcka träd alldeles utanför, livlig fantasi kallas det...
Hängt upp en gardinstång åt storebror...
Middagskaos och dammsugning för ett kompani har självklart ingått precis som alla andra dar...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela