småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Shoppingtur...

Publicerad 2008-08-04 10:08:39 i Allmänt,

Så var det dags då.
Nu ska jag göra mig iordning för att hämta bästa väninnan. Vi ska iväg på hobby shopping!
Så skoj!
Vi brukar göra det mesta roligt, det är ju oftast en fråga om inställning.
Vill man att det ska vara roligt så brukar det kunna bli det!
Den här dagen ser jag fram emot.
Ett par timmar utan måsten.
Barnfritt!!! (Läs tjatfritt...)
För oss båda. En stund att hinna ikapp med lite vuxen kompis snack.
Inte illa för en måndag!
">

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-08-04 10:13:02

Så kul med shopping!

Postat av: Jovi

Publicerad 2008-08-04 10:26:20

Vad gulligt:) Har du barn eller?

Postat av: Jovi

Publicerad 2008-08-04 10:26:41

Vad gulligt:) Har du barn eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela