småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nu är badrummet snart borta...

Publicerad 2008-08-19 10:04:48 i Allmänt,




VVS killarna har varit här.
Nu är det tomt i badrummet...
Ser helt tokigt ut.
Bara hål i golvet efter toalett och handfat.
Vatten ledningarna och elementet är också borta.
Mysko värre.

Börjar undra hur illa det kommer att lukta nu när det inte finns nägra vattenlås...
Huvvaligen.
Tur att det går att stänga dörren!

Så väntar vi på att elektrikern ska komma och bryta/klippa elen i badrummet.

Det är ju lite riskabelt att börja bila golvet när det ligger elslingor för golvvärme under klinkersen...
Även om jag gruvar mig för allt som det innebär att göra den här renoveringen så är det ändå skönt att det kommit igån.
Lite "ju fortare man börjar desto fortare ör det över..."
Längtar tills badrummet är klart och återställt.
Ska bli skönt att få ta tag i ett eget projekt efter det.
Dvs ett vi valt själva att göra.
Inte ett vi blivit tvugna att fixa...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela