småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Mys kväll

Publicerad 2008-08-27 00:36:10 i Allmänt,




Egentid!
Inte illa!

Har haft lite myskväll i kväll.
Efter att barnen nattats, och jag blivt väckt av maken. Lyckades somna med storebror. Han satt i sängen och lekte, jag sov. Maken kom in och storebror tyckte att jag kunde gå för nu ville han vara med pappa ett tag istället... Tror jag det...

I vilket fall...
Jag gick direkt och tappade upp ett skumbad till mig själv.
Läste en pocket bok och bara njöt.
Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist.
Jag tycker det är jätteskönt att bada. Och riktigt varmt vatten ska det vara också. Men det är nästan alltid en massa tråkiga måsten som kommer före och sen är det för sent...
Ikväll struntade jag i det och tog lite tid till mig själv!
Bra gjort av mig!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela