småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Kvällsprommis

Publicerad 2008-08-08 21:24:19 i Allmänt,

Idag har vi som sagt hunnit med massor.
Inte nog med allt jag skrev tidigare, vi har hunnit med att ha främmande också.
OCH jag har hunnit med en kvällsprommis på 45-50 min!!!
Inte illa.

Jag har sagt hur länge som helst att jag vill ut och gå,men har inte vetat vart jag ska gå.
Ikväll struntade jag i det och bestämde mig helt enkelt för att gå efter vägen tjugo minuter och sedan vända och gå hem.
Jätteskönt!
Skulle gjort det för länge sedan.
Kommer nog  inte att komma ihåg det imorgon...
Har dock bett maken påminna mig...

Nu sk vi mysa framför en film.
Jag tänker unna mig en milkshake.
Känner att jag gjort mig förtjänt av det idag.
Jag kommer nog inte upp i 10 000 steg idag trots prommisen, men återställandet av uteplatsen borde i sig räknas som minst 5000 steg om man ska jämföra förbränning...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela