småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Födelsedag!!!

Publicerad 2008-08-19 09:52:32 i Allmänt,




Lillebror fyller ett år idag!

Hurra Hurra Hurra!!!

Vilken stor liten kille.
Han är som alltid glad och charmig.
Ska få främmande av farmor, farfar och mormor idag.

Kalaset blir lite uppdelat eftersom de flesta jobbar och sliter på vardagarn. Det blir lite för sent för födelsedasbarnet om vi skulle fira nör alla har slutat för dagen. Bättre att ta det en ledig dag istället.

Jag tycker att det bara var förra veckan han kom hem till oss.
Vi tillbringade tre dagar på BB, jag och lillebror. Han var en så stor kille att de tyckte att vi skulle få vila och mysa lite innan vi åkte hem till pappa och storebror.
Fort gick det när han kom. Totalt fem timmar, sedan var det klart. Fast att det var en liten bamse på fem kilo...
Tur att det gick så bra.
Skönt att det inte tog längre tid.

Kläderna jag tagit fram och tvättat och vikt, de var för små redn när han kom.
Bara att få fram större i en rasande fart.
Tur att det fanns från storebror så att inte paniken blev allt för stor.

Min goaste bäbis.
Stora killen.
Vart tog tiden vägen?
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela