småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sömntutor

Publicerad 2008-04-23 13:24:26 i Allmänt,

Storebror vill ligga i vagnen och vila. Han har inte vilat på dan på hur länge som helst.
Så kan det bli när man är sjuk.
Tur att vi har två vagnar. Nu kunde jag lägga båda barnen ute på altan.
Skönt att få vädra bort lite baciller.

Solen skiner och det är nästan sommarvärme ute.
Till och med vindarna är ljumma.
Om inte sista snön försvinner idag så ligger den nog kvar till nästa istid!

Måste försöka ta mig till dagis med sjuklingarna. Jag lämnade nästan alla storebrors utekläderdär i måndags.
Han skulle ju vara där två dagar till innan helgen.
Men med den feber han har får vi se hur länge han blir hemma.
Vore bra att få hem kläderna om han vill vila ute mer under veckan. Slipper improvisera då.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela