småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Solsken ute!

Publicerad 2008-04-17 11:09:13 i Allmänt,



Äntligen verkar våren vara här.

SMHI lovar värme som håller i sig, enligt rubrikerna i alla fall.
Vågar inte läsa artiklarna. Blir bara lurad känns det som.
Bättre att titta ut och göra egna dag för dag bedömningar! De stämmer i alla fall...

Nu är minst halva gräsmattan framtinad.
UNDERBART!!!

Antagligen värsta leråkern på tomten. Nydränerat som det är...
Men det är det värt. Fram med galonisar till storebror bara så kan han ut och åka lerkana bäst han vill.
(Ja, jag ska läna tillbaka de jag fick med mig hem och hämta storebrors idag.)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela