småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Solen skiner

Publicerad 2008-04-23 11:04:31 i Allmänt,

och barnen är sjuka.

Inte helt ovanligt här hemma som bekant.

Lillebror har feber och öroninflammation.
Storebror har rätt hög feber. Endast än så länge. Vi får se vad som händer...

Ute skiner solen så att jag bara vill ut och pyssla i trädgården. Den är ju helt ny för  mig.

Värken i händerna har nästan släppt så jag skulle kunna ge mig påä räfsan igen. Men kanske lite lugnare den här gången...
Vi får se efter lunch.
Tror nog att barnen skulle må bra av lite frisk luft. Det blir ju lugnt när det bara är vi. Samma tempo ute som inne med andra ord.
Skulle ju inte vara helt fel att vädra bort lite baciller!
">

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-23 11:26:22

har ni precis flyttat? :)
hur gamla är dina barn? Har också en sjuk liten hemma, och jag är lika sjuk :/

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-23 12:12:31

Ledsen att göra dig besviken, men jag blev tvugen att avbryta tävlingen i bloggen.
Barnen fick varsin spruta på BVC men Alice's spruta drog ut på tiden så mycket att vi inte hann väga och mäta barnen.
Om två veckor fick vi en ny tid på BVC, men jag kör igång tävlingen med VooDolls innan dess tror jag.

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-23 12:36:45

vill också ha en egen tomt, får se när dom drömmer går i uppfyllelse :)
Aj då, sen november. Ja det är ju dessa tider, och speciellt om du har ett barn på dagis kan jag tänka mig :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela