småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Smultron och sång...

Publicerad 2008-04-05 21:25:16 i Allmänt,

Var in på stan en sväng, hela familjen. Det var nåt evenemang tjosan på torget.
Ja, ja vem orkar...
Aha, smultron och sång. Nåt för storebror.
Toppen!!!

Synd bara att volymen gjorde att de hörde allt i grannkommunen också...
Annars är det toppen med något som drar igång barnen och får upp dem på benen.

Tyvärr kunde vi inte stanna pga av volymen främst.
Lillebror var med.
Sjuk eller inte, man kan inte stanna inne hela livet.
Öroninflammation smittar inte och inte bronkit heller för den delen, och så inpackad han var i vagnen var det inte någon fara alls för honom. Men som sagt volymen kan inte ha varit ok för hans stackars öron...

Avslutade utflykten med att jag sprang in på IKEA innan vi åkte hem. Familjen fick stanna i bilen för smidighetens skull.
Har nu fixat stänger etc så jag kan få upp gardiner i åtminstonde ett rum till. HURRA.
Lyckades få med mig två fräscha huvudkuddar till mig och maken också.

Allt som allt en bra dag.
Ska krypa ihop med maken framför en film och njuta av lördagskvällen nu.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela