småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ny vecka

Publicerad 2008-04-21 08:54:25 i Allmänt,

Ännu en vecka har gått.
Arbetet närmar sig med stormsteg.
Ser fram emot att börja jobba samtidigt som jag bävar.
Vill inte riktigt lämna barnen, samtidigt som det ska bli skönt att få vara vuxen några dagar i veckan...

Veckan inleds med strålande sol.
Gör att humöret är på topp trots sömnbrist.
Vi sov ut i helgen. Underbart skönt.
Men lite märkligt.
Har alltid kunnat sova LÄNGE. Men det är tydligen historia...
Vaknade vid nio, och kunde inte sova en minut längre.
Det är klart, blir man väckt mellan fyra och sex varje morgon är ju nio rena eftermiddagen...

Jag hinner med mycket på dagarna i alla fall...
">

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2008-04-21 08:56:36

JAg föredrar att gå upp runt 8:a, man får mycket gjort, och ändå är det inte jättetidigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela