småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

F-N! J-VLA DATOR!!! H-VETE

Publicerad 2008-04-15 10:14:13 i Allmänt,

Franska?
Tyska?
Japanska?

I vilket fall. Ursäkta språket. Eller inte!

Inget funkar.
Ska jobba med en hemsida men blir utkastad hela J-VLA tiden!
Sååååå tragiskt!!!!!

Nää, bara LITE irriterad nu....

Burken är runt 4 år och det är tydligen den totala livslängden på en dator.
Tacka vet jag 70- och 80-talen. De grejerna håller än.
Inget F-Bannat "IT-samhälle" då inte!

Nu tänker jag lägga mig och vila med lillebror.
Det är i alla fall givande det!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela