småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dags för lunch

Publicerad 2008-04-29 12:09:35 i Allmänt,

Har varit ute i det vackra vädret med barnen.
Lillebror passade på att slumra en stund och storebror han hann med det mesta...
Kratta, leka med spade och hink, cykla, spela boll...
VIlken energi.

Nu märks det att han varit riktigt sjuk.
Även om han hade massor av energi när vi var ute så tog den slut fort.
Stackarn.

Nu ska vi äta lite och ta det lugnt en stund.
Storebror har dock ingen riktigt aptit så jag tror han ska få yoghurt och frukt till lunch. Bättre det än att han bara sitter och petar i maten. Huvudsaken är att han börjar få i sig lite för att bygga upp mer energi och ork igen.
 Efter lunchen ska vi fara iväg och träffa pappa.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela