småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Barnfri eftermiddag/kväll!

Publicerad 2008-04-28 23:34:13 i Allmänt,

Helt otroligt.
Jag kom iväg ett par timmar utan barn. Har inte hänt många gånger eller långa stunder sedan lillebror kom till världen för åtta månader sedan.
Gjorde något  så pensions varning som gick och spelade bingo.
Faktiskt roligt. Inte alls som bingolotto på tv för de som tror det. Bara farten är typ tio gånger snabbare på bingo hall.
Träffade en vännina där också, helt oplanerat! Superkul. Har inte sett henne på evigheter.

Nästa gång jag lyuckas komma ifrån tror jag det blir shopping istället.
Måste ju variera sig lite...

Nu är det natti natt som gäller.
Är hur trött som helst.
Lillebror vaknade vi fyra i morse och ngav sig inte förrän jag varit upp och gett honom välling.
Befarar repris i morgon. Suck!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela