småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen helg

Publicerad 2008-04-25 10:15:01 i Allmänt,





Den här helgen är en när jag kommer att märka skillnad från vardage. Det är så lätt att dagarna flyter ihop när man är föräldraledig... Mys!!!

Nu ser jag fram emot att maken också ska vara ledig några dagar.
När båda barnen är sjuk känner man verkligen behov av lite avlastning hemma.
Visst, han jobbar på veckorna. Men det är också så att han får komma hemifrån och ladda batterierna på dagarna.

Jag går hemma hela veckan och tar hand om sjuklingarna, det är otroligt slitsamt rent mentalt. När barnen är sjuka blir behovet av egen vuxen tid större! Tur att han också inser det så att han ställer upp till 100% och mer!

Tack älskling!!!

Blir nog mycket mys i helgen.
Vackert väder och grillning.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela