småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Självförsvar för bäbisar

Publicerad 2007-12-30 18:59:39 i Allmänt,

Lillebror har kommit på en självförsvars metod som heter duga!  Efter att ha varit sjuk och ätit kåvepenin har han upptäckt nå´t.

Förkylningen har inneburit mycket slem som svalts. Kåvepenin avskyr han något fruktansvärt. Kombinationen har resulterat i kaskad kräka!!! Nästan varje gång han fått medicin har han kräkts...

Idag fick han AD-droppar. (fråga bara inte hur länge sedan det var som han fick dem senast...)
De kom upp med en hiskelig fart!!!

Han gillar inte vatten varianten!!! Uppenbarligen...

När jag tänker efter gillade inte storebror dem heller, så får BVC säga att de är smaklösa bäst de vill!

Oljebaserade var däremot poppis...
 
Får nog ta ett snack med BVC om ett byte efter helgerna...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela