småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Packa, packa, packa

Publicerad 2007-12-27 11:06:01 i Allmänt,

Jag måste sätta igång och packa snart. Direkt efter nyår om jag ska ha en chans att hinna med mig med två små barn som också kräver mammas uppmärksamhet.

Jag vet inte var jag ska ställa alla kartonger, men men. Jag får nog börja med att tömma bokhyllorna, då kan jag i alla fall trava en del framför dem.

Största utmaningen blir storebrors leksaker.

HUR ska jag lyckas packa fortare än vad en treåring kan packa upp?  Hmmm...?
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela